Vejledning i, hvordan du opretter dig som bruger, så du kan booke ...

Vejledning i, hvordan du opretter dig som bruger, så du kan booke på Aabenraa Kommunes lokaler via Conventus

1. Gå ind på ”www.conventus.dk”
2. Klik på ”godt i gang”
3. Klik på ”opret organisation”
4. Udfyld felterne, i hvert fald dem med *. Skriv foreningens navn eller dit eget. Pakke: free.
Som forening eller borger i Aabenraa kommune er der ingen betaling.
5. Udfyld felterne under ny kontaktperson.
Opret et brugernavn. F.eks. foreningens initialer eller dine egne. OK, når fingeren peger opad.
6. Klik på ”gem”. Du får derefter mail med kvittering og adgangskode
7. Herefter godkender kommunens ”Kultur og Fritid” dig som bruger i løbet af et par dage.
Send eventuelt mail til ”fritid@aabenraa.dk” om at du er oprettet i Conventus.
Efter kommunens godkendelse kan du booke Åbenrå kommunes lokaler via Conventus.
8. Eventuel ændring af din adgangskode
a. Gå ind på ”www.conventus.dk” og klik på dit brugernavn i bjælken øverst til højre
b. Klik på ”ændre min adgangskode”
c. Udfyld felterne (dit password skal have mindst 6 tegn og både bogstaver og tal). Klik på ”gem”.


Vejledning i at booke Aabenraa kommunes lokaler, f.eks. i Damms Gård via Conventus.

Start evt. hele bookingen med at gå ind på ”www.DammsGård.dk” og find ”bookingoversigt”. Se der, om det ønskede lokale er ledigt på den ønskede tid. Ellers find alternativ.
Gør det evt. igen, når du har fået mail, der godkender bookingen, som kontrol for at du har lokalet som ønsket.

1. Gå ind på ”www.conventus.dk”
2. Klik på ”Log Ind” øverst til højre.
3. Skriv dit forkortede (godkendte) brugernavn og adgangskode. Klik ”Log ind”
4. Hvis du er godkendt til at booke for flere foreninger, skal du klikke på den, du nu vil booke for.
5. Klik på feltet til venstre ”Ansøgninger” på den kommunale startside

Sidst opdateret 29.01.2020

Del denne side med verden eller bare en ven på Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn eller mail.

Fandt du siden nyttig?